۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۲۴۰۳۱
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا خبر داد:

مشکل خاصی در ترددها نیست| فراهم بودن شرایط بازگشت زائران

مشکل خاصی در ترددها نیست| فراهم بودن شرایط بازگشت زائران
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به اینکه ترددها روان است، گفت: شرایط بازگشت زائران به خوبی فراهم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محسن فتحی زاده صبح امروز چهارشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: موج بازگشت زائران چند روزی آغاز شده و حجم زائرانی که از عتبات عالیات بعد از راهپیمایی بزرگ اربعین به میهن اسلامی برمی گردند نسبت به عزیزانی که مشرف می شوند افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: ویژگی خوبی که مردم عزیز رعایت کردند توزیع سفر خود در روزهای مختلف است که تراکم در یک نقطه ایجاد نشد.

سردار فتحی زاده تصریح کرد: ما با ای که حجم زائران زیادی به میهن اسلامی مراجعت کردند، اما غیر از یک بار که در سمت عراق مشکلی برای انتقال زائران پیش آمد و به اندازه کافی وسیله نقلیه به اندازه کافی نبود، دیگر مشکلی پیش نیامده و الان در شرایط بسیار خوبی هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت مرزهای کشور برای پذیرش زائران کاملا محیا است، برنامه ریزی های مسئولان برای حمایت های لازم درخصوص فعالیت موکب ها، تغذیه، اسکان و تامین اتوبوس تا حد زیادی انجام شده است که با اوج برگشت مشکل خاصی مشاهده نکردیم.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا افزود: امسال ویژگی دیگری که داشت اکثر زائران با وسیله نقلیه شخصی آمده بودند که اثر مثبتی گذاشت، چون وسیله حمل و نقل عمومی محدود بود.

وی عنوان کرد: امیدواریم روزهای آینده به همین صورت به تدریج عزیزان به میهن اسلامی مراجعت کنند که بدون ایجاد دغدغه بتوانند به شهرهای خود بازگردند.

سردار فتحی زاده گفت: ما امسال هنوز نیازی ندیدیم مسیرها را یکطرفه کنیم، جاده ها نسبتا روان هستند با وجود این که پرحجم است اما هنوز مشکل خاصی مشاهده نشده است.

محمود لطیف
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
ممنون از عزیزان ناجا بابت همه فداکاری ها این ایام
اجرتان با صاحب عزا
ان شاالله
0
0